Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 14 kwietnia 2011

Nie bój się obcego!

Moje doświadczenia z Au-pair uczą, że dobrym człowiekiem jest człowiek dobry. I nie ma to nic wspólnego z krajem z którego pochodzi. Au-pair  byłam w 4 rodzinach. Napisałam w 4, chociaż jedną z tych przygód była jedynie haniebnym epizodem trwającym mniej niż 24 godziny. Skrajna odmienność  kulturowa rodziny z Nigerii sprawiła, że uciekłam po jednym dniu :p  Dlatego w pewnym sensie rozumiem niechęć do pracy u ludzi z kontynentów takich jak Afryka czy Azja.
Dla przeciwwagi koniecznie jednak dodam, że moje najlepsze doświadczenie jakie miałam pracując jako niania przypada na okres pracy dla rodziny ze Sri Lanki.
Ponieważ bardzo fascynują mnie Indie, postanowiłam zaryzykować i zostać z nimi. To było wspaniałe. Mieszkałam jednocześnie w Londynie i jednocześnie w jakimś kraju orientalnym! Życie w ich domu płynęło w innym rytmie niż ten który znamy my. Za oknem – chaos metropolii , a w domu… Bollywood,  kolorowe stroje i orientalne potrawy :)
Jeżeli jesteście zatem na tyle odważne, żeby ryzykować pracę u ludzi spoza kręgu kultury europejskiej- macie moje błogosławieństwo.
Może jadąc do deszczowej Anglii, jakimś cudem- tak jak- ja wylądujecie na słonecznej wyspie ;)

Oni i ja :)

Urodziny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz