Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 1 sierpnia 2012

OMG !

Tego posta nie otaguję w żaden sposób.  Nie da się mu przylepić etykiety 'Warto Wiedzieć' ani 'Tanie Podróżowanie'. No , może to drugie teoretycznie by spasowało. Sama nie wiem czemu o tym piszę.... chyba jedynie da się to potraktować jako humorystyczną ciekawostkę. Okej .. tak właśnie na to spójrzmy.
Kilka dni  temu robiłam jak zwykle to , co mi wychodzi najlepiej. Czyli szperałam po necie. Wyszperałam masę dobroci oraz jedną bardzo specyficzną stronę . Oto ona :


 Miss Travel z 'travel' ma tylko trochę wspólnego. Więcej wspólnego ma z prostytucją. Hasłem przewodnim są następujące słowa " Kto potrzebuje pieniędzy ? Piękni ludzie podróżują za darmo". Przy czym Ci piękni ludzie to tylko kobiety ... Idea projektu jest bardzo prosta. Urodziwe panie pragnące się wybrać na wakacje , szukają towarzysza. Inaczej mówiąc - sponsora. Oczywiście jest to podane w bardzo sympatycznej i niewinnej formie. Pełno tam przyjaznych zdań w stylu 'Bądźmy szczerzy ..nikt nie lubi podróżować samotnie. Dzięki nam odnajdziesz miłego partnera na niezapomniane wakacje'.
Czy mnie to oburza ? Nie specjalnie. Czy mnie to śmieszy? W sumie nie. Jedyne co mi przeszło przez głowę, gdy trafiłam na ten projekt , to to iż po raz kolejny ludzkość udowodniła , że jej fantazja nie ma żadnych limitów....
A oto reklama tego kuriozum ( i mocna zaakcentowane zdanie "Life is short" : P):



3 komentarze:

  1. no coz... life is short;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ahaha nieźle, z ciekawości próbowałam się zarejestrować, ale chcą wszystkie wymiary, opisy siebie coś tam, w każdym razie dużo tego. Pytają o paszport, pochodzenie, gdzie chcesz jechać... śmiesznie.

    ps. pogadam w końcu z hostką o Twojej sprawie, bo jak na razie jest busy i wogole -.-

    OdpowiedzUsuń