Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 3 października 2012

Szperactwo nałogowe

Bloguję sobie już ponad półtora roku. Mniej lub bardziej regularnie. Za tym aby w ogóle zacząć prowadzić bloga, przemawiało kilka kwestii. Jedną z nich było moje nałogowe internetowe szperactwo. Wie to każdy , kto tu czasem zagląda. Wynajdowanie stron, z których można potencjalnie skorzystać aby obniżyć koszta podróży, to moja wielka życiowa namiętność. Nic to, że potem korzystam jedynie z 10% wygrzebanych przeze mnie portali. 
Powodem dla których nie warto (i da się) korzystać ze wszystkiego, jest powtarzalność dostępnych opcji. Wszystkie te super portale wymagają rejestracji i nierzadko wiąże się to z jakimiś opłatami, a co za tym idzie, siłą rzeczy nie da się uczestniczyć we wszystkim.
Ja zatem dalej będę wyszukiwać, a Wy będziecie wybierać to co się Wam podoba najbardziej. 
Wspomniałam przed sekundą , że strony dla podróżników bazują na bardzo podobnych pomysłach i często zdają się być kopią jakiegoś jednego , wyjściowego wzoru. Oto dowód:
O house sittingu pisałam już kiedyś. Opisywana przeze wówczas strona zwała się MindMyHouse. Dzisiaj mam coś bardzo podobnego. A raczej identycznego.


Czym jest house sitting, możecie wywnioskować z nazwy. A jak nie możecie , to dowiecie się łatwo z podsuniętego przeze mnie linka albo moich wcześniejszych postów. A ja teraz idę spać. Dobranoc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz